Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka – Bc. Zuzana Lenhartová
Bc. Zuzana Lenhartová
Bakalářská práce
Kdo jsou muži, kupující sex? Sociální identita norníka
Who are men buying sex? Social identity of "Norník"
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá tématem konstrukce sociální identity „norníka.“ „Norník“ je pojmenování, kterým se mezi sebou označují klienti komerčních sexuálních služeb, přispívající na diskuzní fórum, věnované hodnocení těchto služeb. K sociální identitě je v práci přistupováno jako k formě kolektivně sdíleného vědění, vytvářeného v interakci mezi lidmi. Metodou diskursivní analýzy se v promluvách …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with topic focused on social identity construction of person called „norník „Norník“ is a label for clients of commercial sexual services they use to name each other, who participate in discussion group which rates mentioned services. The social identity is understood as a form of collectively shared knowledge created by interaction among the people. This work, using method …víceKlíčová slova
identita internetové diskuzní fórum kritická diskursivní analýza klienti komerčních sexuálních služeb komerční sex komodifikace norník prostituce sociální identita clients of prostitution commercial sex commodification critical discoursive analysis identity internet forum dealing with commercial sex prostitution social identity
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jkb4l/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2012
- Vedoucí: Mgr. Michal Nekorjak, Ph.D.
- Oponent: Mgr. et Mgr. Adéla Souralová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
A Business Plan for a Company Dealing with Commerce and Advertising
Pavla Náhlíková -
Prostituce z pohledu poptávky (analýza webových stránek klientů prostitutek)
Veronika ČECHOVÁ -
Sbližování politických postojů nové krajní pravice a esoterického hnutí v ČR: Kritická diskursivní analýza
Jan ŠVESTKA -
Mateřský svět: Kritická diskursivní analýza časopisu Maminka
Kateřina Malchárková -
Mediální reprezentace protiromských pochodů v roce 2013: kritická diskursivní analýza
Pavel Doboš -
Analýza španělštiny v internetových diskuzních fórech
Kateřina KREJČOVÁ -
Analýza spotřebního chování žen internetové generace
Marie Kopecká -
Analýza dat z diskuzních for
Tomáš Rozehnal