Martin Haering
Bakalářská práce
Digitální marketing firem
Digital Marketing of Organization
Anotace:
Cílem této práce je charakterizovat komunikaci nejlepších světových univerzit v oblasti sociálních sítí. Teoretická část se věnuje podstatě digitálního marketingu, sociálním sítím a s nimi souvisejícím marketingovým nástrojům a strategiím. Praktická část představuje interpretaci získaných a kategorizovaných příspěvků ze sociálních sítí. Analýza dat se nejdříve zabývá obsahovými strategiemi univerzit …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2019
Identifikátor:
http://evskp.uhk.cz/eB11650
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Pavel Bachmann, Ph.D.
- Oponent: Ing. Tomáš Kala, DrSc., DBA.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 9. 2019 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Hradec KrálovéUniverzita Hradec Králové
Fakulta informatiky a managementuBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Informační management
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
Kateřina Fantová -
Digitální marketing ve vzdělávacích institucích
Vladimír Kobosil -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Ananyan Ananyan -
Analýza propagace firmy zaměřená na digitální marketing a sociální média
Nela Čtvrtečková -
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
Begaim Saidyldaeva -
Sport marketing and its social implications
Anna Zhavoronkova
Název
Vložil
Vloženo
Práva