Systém pre rozpoznávanie marketingových e-mailov dopravných spoločností a rušenie ich odberu – Sandra Galovičová
Sandra Galovičová
Bachelor's thesis
Systém pre rozpoznávanie marketingových e-mailov dopravných spoločností a rušenie ich odberu
A system for classifying marketing emails of transport companies and unsubscribing them
Abstract:
In the bachelor's thesis, we deal with the issue of congestion by marketing e-mails sent by transport companies. The main goal of the thesis is to reduce the number of incoming marketing e-mails by unsubscribing from them automatically. Firstly, incoming emails are classified. If the email is a marketing one, the next step is unsubscription. Apart from the e-mail classification, we analyze three methods …moreAbstract:
V bakalárskej práci sa zaoberáme problematikou zahltenia marketingovými e-mailami odosielanými dopravnými spoločnosťami. Hlavným cieľom práce je redukovať počet príchodzích marketingových e-mailov pomocou automatického rušenia ich odberu. Najprv sú príchodzie e-maily klasifikované. Ak je e-mail marketingového charakteru, ďalším krokom je odhlásenie sa z jeho odberu. Okrem klasifikácie e-mailov sa v …more
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 5. 2020
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hzftq/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2020
- Supervisor: doc. RNDr. Vlastislav Dohnal, Ph.D.
- Reader: Mgr. Vojtěch Havel
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
GALOVIČOVÁ, Sandra. \textit{Systém pre rozpoznávanie marketingových e-mailov dopravných spoločností a rušenie ich odberu}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Informatics. 2020. Available from: https://theses.cz/id/niiex2/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta informatikyMasaryk University
Faculty of InformaticsBachelor programme / field:
Applied Informatics / Applied Informatics
Theses on a related topic
-
Optimalizace e-mail marketingu v sektoru e-commerce
Lukáš Sluka -
E-mail marketing internetového obchodu a jeho použití v praxi
Kristina Duláková -
Vliv e-mail marketingu na nákupní chování generace Z
Markéta Svobodová -
Využití e-mail marketingu pro komunikaci vědy na UJEP
Petr KŘÍŽ -
E-mail marketing a jeho využití v praxi
Marcel Zábojník -
Využití personalizace v e-mail marketingové komunikaci internetového obchodu MALL.CZ
Monika Marešová -
Efektivita e-mail marketingové kampaně ve společnosti MAN Truck & Bus
Tomáš Martínek -
Efektivita e-mail marketingových kampaní společnosti Grizly
Tereza Oravová