Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy – Dominika Václavková
Dominika Václavková
Bakalářská práce
Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy
Customer Relationship Management (CRM) as a Competitive Advantage of the Company
Anotace:
Cílem bakalářské práce je provést popis současného systému Customer Relationship Management (CRM) restaurace Kolárka a zpracovat závěrečná doporučení pro zavedení nového systému řízení vztahů se zákazníky. Dílčím cílem je navrhnout závěrečné doporučení z oblasti marketingových nástrojů. Teoretická část práce je zaměřena na popis pojmů souvisejících s tématem Customer Relationship Management (CRM) a …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis is to provide a description of current system of Customer Relationship Management (CRM) of the restaurant "Kolárka" and to provide a compilation of final recommendations for implementation new CRM system. The partial aim is to propose final recommendations in the field of marketing tools. The theoretical part of this thesis is focused on a description of the terms related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 6. 2015
Zveřejnit od: 26. 6. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ, MBA
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Václavková, Dominika. Customer Relationship Management (CRM) jako konkurenční výhoda firmy. Olomouc, 2015. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.6.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 6. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravská vysoká škola Olomouc
Moravská vysoká škola OlomoucBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Projekt řízení rizik ve společnosti restaurace u Zámku
Paris Vartanis -
Projekt řízení rizik ve společnosti restaurace u Zámku
Paris Vartanis -
Národní nebo globální: vliv mcdonaldizace na restaurační zařízení (případ franchisingové restaurace Potrefená husa)
Lenka Oršulová -
Vytvoření internetového obchodu dle vlastního podnikatelského záměru a jeho provoz v reálném čase
Ondřej Siman -
Podnikatelský plán pro provoz malého ubytovacího zařízení v Karlových Varech
Kristýna Pániková -
Provoz soukromých muzeí a sbírek se zaměřením na muzeum MiniGarage v Brně
Karolína Kozubíková -
Provoz hotelu
Linda Kovářová -
Využití CRM ve finančním poradenství
Iveta Čochnářová
Název
Vložil
Vloženo
Práva