Bc. Eva Krčmářová

Diplomová práce

Formulace marketingového plánu pro festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017

Formulation of marketing plan for the festival SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017
Anotace:
Cílem diplomové práce je formulovat marketingový plán pro Mezinárodní festival divadelních škol SETKÁNÍ/ENCOUNTER 2017. Důvodem pro vytvoření marketingového plánu je fakt, že se rok co rok obměňuje organizační tým festivalu, jeho téma a vizuální styl. Každý nový vedoucí marketingového týmu si musí vytvořit marketingový plán, který je třeba sestavit na míru novému ročníku. V akademickém roce 2016 / …více
Abstract:
The aim of the thesis is to formulate a marketing plan for the International Festival of Theater Schools SETKÁNÍ / ENCOUNTER 2017. The reason for creating a marketing plan is the fact, that organizational team of the festival, its theme and visual style is changing every year. Each new head of the marketing team must develop a marketing plan to fit the specifications of the new edition. In the academic …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 2. 2017
  • Vedoucí: Ing. Filip Hrůza
  • Oponent: doc. PhDr. Jiří Zahrádka, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta