Význam pohybové aktivity pro tělesný vývoj dítěte v mladším školním věku – Monika VYBÍRALOVÁ
Monika VYBÍRALOVÁ
Diplomová práce
Význam pohybové aktivity pro tělesný vývoj dítěte v mladším školním věku
Importance of physical activity to physical development of the child at a primary school age
Anotace:
Cílem mé diplomové práce je popsat a analyzovat tělesné složení žáků 1. stupně ZŠ. Zjistit rozdíly tělesného složení u sportujících a nesportujících dětí. Práce je složena z teoretické a empirické části. Teoretická část uvádí teoretické poznatky, týkající se věkové kategorie mladšího školního věku, jeho anatomických, fyziologických, psychologických, sociálních specifik a jiných zvláštností. Popisuje …víceAbstract:
The aim of my thesis is to describe and analyse the body composition of physically active and physically inactive children. The work consists of theoretical and empirical part. In the theoretical section the theoretical findings of the younger school age, his anatomical, physiological, psychological and social characteristic and other peculiarities. Theoretical part describes the importance of physical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zveřejnit od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Ludmila Miklánková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VYBÍRALOVÁ, Monika. Význam pohybové aktivity pro tělesný vývoj dítěte v mladším školním věku. Olomouc, 2016. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Fakulta tělesné kultury
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Fakulta tělesné kulturyUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Natural Horsemanship jako životní styl v mladší dospělosti
Dominika Struminská -
Období distanční výuky během pandemie COVID-19 a jeho vliv na životní styl žáků 1. stupně ZŠ
Klára Šotolová -
Hodnotová orientace a životní styl single žen v období mladší dospělosti
Zora Mazálková -
Program pro školní družinu zaměřený na psychohygienu a zdravý životní styl
Gabriela Kašpárková -
Zdravý životní styl a stravovací návyky žáků 1. stupně základní školy na vybraných školách Plzeňského kraje
Kristýna KANDLEROVÁ -
Životní styl dětí mladšího školního věku s důrazem na pohybové aktivity
Lenka CHALUPOVÁ -
Aktivní životní styl u dětí školního věku
Nikola VYMĚTALOVÁ -
Životní styl dětí v mladším školním věku
Adéla ČERVENÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva