Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení – Bc. Alena Stejskalová
Bc. Alena Stejskalová
Diplomová práce
Využití metody Splývavého čtení v edukaci žáků s potížemi učení
Use methods confluent reading ih the education of pupils with learning difficulties
Anotace:
Diplomová práce zjišťuje možnosti využití metody Sfumato-Splývavé čtení pro edukaci žáků s lehkým mentálním postižením a reedukaci žáků se specifickými poruchami učení. Teoretická část je zaměřena na terminologii specifických poruch učení a mentálního postižení, vymezuje pojmy, popisuje problematiku specifických poruch učení a mentálního postižení. Zabývá se legislativním rámcem vzdělávání žáků s mentálním …víceAbstract:
The thesis determined using of the methods Sfumato - Blended Reading for education of pupils with mild mental disabilities and re-education of students with learning disabilities. The theoretical part was focused on the terminology of specific learning disabilities an mental disability, defines terms, describes the problems of specific learning disabilities and mental disability. It deals with the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 1. 12. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/aksfj/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 1. 2017
- Vedoucí: PhDr. Mgr. Soňa Chaloupková, Ph.D.
- Oponent: prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro učitele
Práce na příbuzné téma
-
The Correlation of Auditory and Experimental Analysis of the Selected Vowels in the English Pronunciation of Slovak Speakers
Rastislav METRUK -
Sluchová analýza a syntéza u dětí s vývojovou dysfázií v předškolním věku
Veronika REICHOVÁ -
Sluchová analýza a syntéza hlásek, diferenciace hlásek u žáků prvních ročníků ZŠ
Kateřina Klementová -
Analýza logopedické intervence u žáků se specifickými poruchami učení
Ondřej Vácha -
Úroveň sluchové diferenciace, sluchové analýzy a syntézy u žáků s parciálními poruchami na 1. a 2. stupni ZŠ
Kateřina MOCHAROVÁ -
Vliv mikroplastů na chování a fyziologii ryb a vodních živočichů
Šárka Blinková -
Metodika čtenářské pregramotnosti se zaměřením na rozvoj jazyka, řeči, časové a prostorové orientace
Lucie Černá -
Prostorová orientace savců a její neurofyziologická podstata.
Anežka Gottfriedová