Ing. Dominika Hloušková
Bakalářská práce
Komunikace v organizaci
Communication in Organization
Anotace:
Moje bakalářská práce se zabývá analýzou interního komunikačního mixu podniku firmy Etnetera, a.s. V teoretické části se zabývám oborovými východisky, kterými jsou marketingový mix, mix nástrojů marketingové komunikace a interní komunikace podniku. V aplikační části je představena firma Etnetera, a.s., zabývající se tvorbou webových stránek a marketingovou komunikací. Další částí je analýza marketingového …víceAbstract:
My thesis deals with the analysis of the Communication Mix business company Etnetera, a.s. The theoretical part deals with sectoral approaches, which are the Marketing Mix, the Mix of Marketing Communication Tools and Internal Corporate Communications. The application part is introduced Etnetera, a.s., company, engaged in the creation of web pages and marketing projects. Another part is the analysis …víceKlíčová slova
Marketingový mix marketingový komunikační mix interní komunikace produkt cena distribuce propagace reklama osobní prodej podpora prodeje přímý marketing vztahy s veřejností. Marketing Mix Marketing Communication Mix Internal Communication Product Price Place Promotion Advertising Personal Selling Sales Promotion Direct Marketing Public Relations.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 10. 2012
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/b4j84/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2012
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: doc. Dr. Zdeněk Cecava, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing psychologie sportu a vztahy s veřejností
Patrik Vašíček -
Komparace nástrojů marketingové komunikace firmy XYZ s.r.o. s nástroji využívanými firmou Baťa a.s. do roku 1945
Lukáš Staněk -
Komunikace a vztahy s veřejností se zaměřením na chráněná území jižní Moravy
Žaneta Sahánková -
Vztahy s veřejností a společenská zodpovědnost firem ve vazbě na lesnictví
Kateřina Chaloupková -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Hana Šafrová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Tereza Bartošová -
Komunikace a vztahy s veřejností v lesnictví
Mirka Soldánová -
Možnosti využití nástrojů PR pro navazování vztahů s veřejností v Charitním domě Salvator
Jan Forró