Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin – Lucie Tajzlerová
Lucie Tajzlerová
Bakalářská práce
Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin
Marketing Mix Analysis of the Meat Products Outlets
Anotace:
TAJZLEROVÁ, L. Analýza marketingového mixu prodejen masa a uzenin. Ostrava, 2016. Bakalářská práce: Ostrava, VŠB – Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta, Katedra marketingu a obchodu, 2016. Cílem bakalářské práce je analýza marketingového mixu firmy Váhala a spol. s r.o. Úvodní část je věnována teoretickému vymezení základních pojmů. Následuje charakteristika společnosti a jejího marketingového …víceAbstract:
TAJZLEROVA, L. Marketing mix analysis of the meat products outlets. Ostrava, 2016. Bachelor thesis: Ostrava, VŠB – Technical University of Ostrava, Faculty of Economics, Department of marketing and business. The aim of the thesis is an analysis of the marketing mix of the company Váhala et al. The first part is devoted to theoretical definition of basic concepts. Following is a characteristic of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/112997
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2016
- Vedoucí: Miluše Hluchníková
- Oponent: Petra Klapilová Krbová
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová