Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí – Bc. Duyen Tran Thi
Bc. Duyen Tran Thi
Bachelor's thesis
Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí
Abstract:
Bakalářská práce „Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí“ se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, historii a obecný náhled do dané problematiky. V této části je na základě odborné literatury o problematice jakosti, managementu jakosti a normy. Aplikační část je věnována analýze podniku, ve snaze pomocí pozorování …moreAbstract:
Bachelor thesis "Quality as a critical tool of success of companies in a competitive environment" consists of two main parts. The theoretical part focuses on the basic concepts, history and general information regarding the issue. The literature is used on issues about quality, quality management and standards in selected company. Application part focuses on analysis of the company through observation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 28. 4. 2017
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/foik8/
Thesis defence
- Date of defence: 26. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Reader: Ing. Jana Kovaříková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TRAN THI, Duyen. \textit{Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2017. Available from: https://theses.cz/id/njoobl/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy LAUFEN CZ s.r.o.
Jiří Šťastný -
Zlepšení podpůrných procesů v AQUA-STYL, s. r.o.
Eliška Sezimová -
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Jan Šťastný -
Průzkum a evaluace firemní kultury ve společnosti SPX Flow Technology s.r.o.
Hana Mazánková -
Řízení lidských zdrojů ve firmě Felix Line s.r.o.
Jakub Šťastný -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Firma v konkurenčním prostředí: BNM, s.r.o.
Tomáš Kabourek