Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí – Bc. Duyen Tran Thi
Bc. Duyen Tran Thi
Bakalářská práce
Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí
Anotace:
Bakalářská práce „Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí“ se skládá ze dvou hlavních částí. Teoretická část je zaměřena na vysvětlení základních pojmů, historii a obecný náhled do dané problematiky. V této části je na základě odborné literatury o problematice jakosti, managementu jakosti a normy. Aplikační část je věnována analýze podniku, ve snaze pomocí pozorování …víceAbstract:
Bachelor thesis "Quality as a critical tool of success of companies in a competitive environment" consists of two main parts. The theoretical part focuses on the basic concepts, history and general information regarding the issue. The literature is used on issues about quality, quality management and standards in selected company. Application part focuses on analysis of the company through observation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/foik8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Ladislav Šolc, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jana Kovaříková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRAN THI, Duyen. \textit{Jakost jako kritický nástroj úspěšnosti firem v konkurenčním prostředí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/njoobl/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma
Práce na příbuzné téma
-
Marketing na sociálních sítích ve firmě zabývající se zakázkovou výrobou
Anna Flanderková -
Hodnocení spokojenosti zákazníků firmy LAUFEN CZ s.r.o.
Jiří Šťastný -
Zlepšení podpůrných procesů v AQUA-STYL, s. r.o.
Eliška Sezimová -
Analýza marketingového mixu společnosti Oriflame Czech Republic, s.r.o.
Jan Šťastný -
Průzkum a evaluace firemní kultury ve společnosti SPX Flow Technology s.r.o.
Hana Mazánková -
Řízení lidských zdrojů ve firmě Felix Line s.r.o.
Jakub Šťastný -
Marketingové aktivity vybraných konkurenčních podniků v segmentu MSP
Vaníková Vaníková -
Firma v konkurenčním prostředí: BNM, s.r.o.
Tomáš Kabourek