Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX – Bc. Daria Dymova
Bc. Daria Dymova
Bachelor's thesis
Propagace současného umění v době COVIDu - analýza online aktivit Centra současného umění DOX
Advertising of contemporary art during COVID – analysis of online activities of DOX Centre for Contemporary Art
Anotácia:
Předložená bakalářská práce se zabývá propagací současného umění v době jeho přesunu do online prostředí na příkladu Centra současného umění DOX. Práce představuje aktuální dění v oblastí umění, digitalizaci akcí a kulturních událostí, Centrum současného umění DOX a jeho komunikaci s návštěvníky na sociálních sítích v době pandemie způsobené výskytem viru COVID-19. Zaměřuji se na úspěšnost online aktivit …viacAbstract:
This bachelor thesis deals with advertising of contemporary art during its shift to the online environment based on the example of DOX Centre for Contemporary Art. This text presents current events in art, digitalization of cultural events, introduces DOX Centre for Contemporary Art and its communication with visitors on social media. The thesis focuses on online activities of DOX and the use of its …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mu36w/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2021
- Vedúci: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
General Theory and History of Arts and Culture / Theory of Interactive Media
Práce na příbuzné téma
-
Evaluace galerijní výstavy umělce Badiucao v Centru současného umění DOX
Justina Kabelková -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková -
Ekonomika a financování soukromých kulturních organizací na příkladu Centra současného umění DOX
Andrea Fluhsová -
Strategie marketingové komunikace na sociálních médiích Národní galerie v Praze a Centra současného umění DOX
Sarah Salehová -
Volnočasové aktivity v Centru současného umění DOX - návrh a realizace zájmového kroužku pro žáky 1. stupně ZŠ
Eliška PÝCHOVÁ -
Role fotografie v rámci galerijní instituce \nl{} DOX - Centrum současného umění \nl{}
Jan SLAVÍK -
Komparace brandingu galerie Rudolfinum a Centra současného umění DOX
Aneta Hüblová -
Využití influencerů v komunikačních strategiích kulturní instituce Centra současného umění DOX
Nikola Kudělková