Stanovení maximální podélné síly nutné pro podélné posunutí kolejnice v pružném upevnění Vossloh – Bc. Václav Štech
Bc. Václav Štech
Diplomová práce
Stanovení maximální podélné síly nutné pro podélné posunutí kolejnice v pružném upevnění Vossloh
Determination of the maximum longitudinal force required for the longitudinal displacement of the rail in the Vossloh flexible mount
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá odporem proti podélnému posunu kolejnice v pružném upevnění typu Vossloh. Odpor je reprezentován silou, kterou je nutné překonat, aby se kolejnice v upevnění podélně posunula. Práce je dělena do kapitol, v rámci kterých je blíže specifikována obecná problematika pružného upevnění (teoretická část) a problematika experimentálního zkoušení (praktická část). Experimentální …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the resistance to the longitudinal displacement of the rail in a flexible mounting type Vossloh. The resistance is represented by the force that must be overcome in order, for the rail to move longitudinally in the fastening. The thesis is divided into chapters, in which the general issue of flexible fastening (theoretical part) and the issue of experimental testing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 7. 2021
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Bohumil Culek, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTECH, Václav. \textit{Stanovení maximální podélné síly nutné pro podélné posunutí kolejnice v pružném upevnění Vossloh}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/njxomx/.
Jak správně citovat práci
Štech, Václav. Stanovení maximální podélné síly nutné pro podélné posunutí kolejnice v pružném upevnění Vossloh. Pardubice, 2021. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana PerneraUniverzita Pardubice
Dopravní fakulta Jana PerneraMagisterský studijní program / obor:
Dopravní stavitelství / Dopravní stavitelství
Práce na příbuzné téma
-
Experimentální výzkum a numerické modelování maziv pro kontakt kola a kolejnice
Daniel Kvarda -
Experimentální výzkum a numerické modelování maziv pro kontakt kola a kolejnice
Daniel Kvarda -
Experimentální výzkum a numerické modelování maziv pro kontakt kola a kolejnice
Daniel Kvarda -
Experimentální výzkum a numerické modelování maziv pro kontakt kola a kolejnice
Daniel Kvarda -
Konstrukce zkušebního zařízení pro testování adheze a hluku v kontaktu kola a kolejnice
Tomáš Gabriel -
Konstrukce zkušební komory pro studium emise pevných částic z kontaktu kola a kolejnice
Vojtěch Rosecký -
Vznik kvílivého hluku v kontaktu kola a kolejnice s modifikovanými třecími vlastnosmi
Václav Navrátil -
Modelování adheze plastického maziva v kontaktu kola a kolejnice
Tomáš Kuchař