Bc. Lucie Vilacká

Master's thesis

Univerzalismus spotřebního chování v postmoderní době

Universalism of the Consumer Behaviour in Postmodern Age
Anotácia:
Na základě rešerše, vycházející z literárních i internetových zdrojů v českém a anglickém jazyce jsou vymezeny základní pojmy a jsou popsány obecné projevy spotřebního chování. Prostřednictvím výzkumné sondy ve formě dotazníkového šetření jsou získána data, díky kterým jsou následně posouzeny univerzální projevy spotřebního chování současné mladé generace. Cílem této diplomové práce je tedy zjistit …viac
Abstract:
Based on the research of Czech and English literature and Internet sources, basic concepts are defined and general expressions of consumer behavior are described. Through a research probe in the form of a questionnaire survey, data are obtained, thanks to which the universal manifestations of consumer behavior of the current young generation are subsequently assessed. The aim of this diploma thesis …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 7. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 8. 2021
  • Vedúci: prof. Ing. František Zich, DrSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní