Mgr. Ladislav SUDÍK

Master's thesis

Měření spokojenosti zákazníka

A Customer Satisfaction Research
Anotácia:
Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této …viac
Abstract:
The goal of this thesis is to measure the customer satisfaction of the company J. JINDRA s.r.o. in 2007. Based on the collected data the thesis presents the proposal of measures and changes in the organization of the marketing and sales departments and suggests to verify the efficiency of these measures by means of a repeated measurement of customer satisfaction in 2008. The theoretical part elaborates …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor: 7615

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2008

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SUDÍK, Ladislav. Měření spokojenosti zákazníka. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.