Měření spokojenosti zákazníka – Mgr. Ladislav SUDÍK
Mgr. Ladislav SUDÍK
Master's thesis
Měření spokojenosti zákazníka
A Customer Satisfaction Research
Anotácia:
Cílem této práce je změřit spokojenost zákazníků firmy J. JINDRA s.r.o. v roce 2007. Na základě zjištěných údajů navrhnout opatření a změny v organizaci marketingu a obchodního oddělení a v následujícím roce ověřit účinnost těchto opatření provedením měření spokojenosti zákazníků v roce 2008. Teoretická část se zabývá úlohou marketingu a marketingového výzkumu ve firemní praxi. Praktická část této …viacAbstract:
The goal of this thesis is to measure the customer satisfaction of the company J. JINDRA s.r.o. in 2007. Based on the collected data the thesis presents the proposal of measures and changes in the organization of the marketing and sales departments and suggests to verify the efficiency of these measures by means of a repeated measurement of customer satisfaction in 2008. The theoretical part elaborates …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2008
Identifikátor:
7615
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SUDÍK, Ladislav. Měření spokojenosti zákazníka. Zlín, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 25. 04. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Lucie Prášková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků
Lucie Cuberková -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybranou prodejnou
Karpeta Karpeta -
Výzkum spokojenosti zákazníků vycházející z marketingového mixu ve společnosti Tesco stores a.s.
Linda Rosenbaumová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s vybraným podnikem
Filip Bojko -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků ve vybraném podniku cestovního ruchu
Stella Kolářová -
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků vybraného podniku
Vendula Vorlová -
Měření spokojenosti zákazníků jako nástroj managementu v podniku
Julia Ivashkina