Ing. Kudube Mary Molete

Diplomová práce

Contemporary green marketing strategies

Contemporary green marketing strategies
Anotace:
The aim of the thesis is to analyze the perception of South African Generation Y students’ towards McDonald’s green marketing strategies and their influence on decision-making. For that purpose, awareness and attitudes of the generation Y students in South Africa towards McDonald’s was observed, and how McDonald’s green marketing strategies influence their purchase decision-making. The thesis incorporates …více
Abstract:
The aim of the thesis is to analyze the perception of South African Generation Y students’ towards McDonald’s green marketing strategies and their influence on decision-making. For that purpose, awareness and attitudes of the generation Y students in South Africa towards McDonald’s was observed, and how McDonald’s green marketing strategies influence their purchase decision-making. The thesis incorporates …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 1. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 1. 2018
  • Vedoucí: Ing. Anida Krajina
  • Oponent: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.)