Lenka Kaplanová

Master's thesis

Využití muzikoterapie ve Výchovně léčebném oddělení Přestavlky

The Use of Musictheraphy in the Residential Care Přestavlky
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá využitím muzikoterapie ve Výchovně léčebném oddělení v Přestavlkách. V úvodní teoretické části vymezuje pojem speciální pedagogika, vymezuje pojem terapie a muzikoterapie. Seznamuje s historickým vývojem tohoto oboru a současnou českou muzikoterapií. Uvádí zde formy, techniky muzikoterapie, které se v praxi využívají. V praktické časti, popisuji komplexní péči zařízení, klientelu …viac
Abstract:
This thesis deals with the use of music therapy in the Educational Therapeutic Department in Prestavlky. In the introductory theoretical part, three notions are defined: special pedagogy, therapy and music therapy. This part also focuses on the historical development of music therapy and Czech contemporary music therapy as well as presenting the forms and techniques of this branch which are used in …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 4. 2014
Zverejniť od: 11. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedúci: MgA. Zuzana Bubeníčková

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Kaplanová, Lenka. Využití muzikoterapie ve Výchovně léčebném oddělení Přestavlky. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 11.4.2014

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Vázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN

Technical University of Liberec

Faculty of Sciences, Humanities and Education

Master programme / odbor:
Teacher training for primary and lower-secondary schools / Extended study programme - Special educational and behavioural needs, Teacher Training for Primary School pupils (aged 6-11)