Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh – Alena ABSOLONOVÁ
Alena ABSOLONOVÁ
Bachelor's thesis
Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh
Marketing strategy project for entry of the new company on the local market
Abstract:
Bakalářská práce zpracovává projekt marketingové strategie pro vstup nové firmy na lokální trh. Cílem je navržení vhodné strategie pro podnik The Heaven Barbers. Strategie je navržena na základě souboru analýz, které byly zpracovány v praktické části práce.V teoretické části byla zpracována literární rešerše k problematice a soubor definic a postupů, které jsou v práci použity.Abstract:
Bachelor's thesis prepares a marketing strategy project for entry of a new company into a local market. The goal is to design an appropriate strategy for The Heaven Barbers. The strategy is designed on the basis of a set of analyzes, which were elaborated in the practical part of the thesis. In the theoretical part, a literary research was elaborated on the issue and a set of definitions and procedures …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Ing. David Kosina
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ABSOLONOVÁ, Alena. \textit{Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Faculty of Arts. 2018. Available from: https://theses.cz/id/nkntei/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ABSOLONOVÁ, Alena. Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / field:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Theses on a related topic
-
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.
Petra STRAKOVÁ -
Projekt zlepšení procesu příjmu a adaptace pracovníků ve vybrané firmě
Kristýna Schulzová -
Projekt vyhledávání, výběru a přijímání pracovníků ve společnosti ČSAD Uherské Hradiště a.s.
Lucie Hanáčková
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights