Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh – Alena ABSOLONOVÁ
Alena ABSOLONOVÁ
Bachelor's thesis
Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh
Marketing strategy project for entry of the new company on the local market
Anotácia:
Bakalářská práce zpracovává projekt marketingové strategie pro vstup nové firmy na lokální trh. Cílem je navržení vhodné strategie pro podnik The Heaven Barbers. Strategie je navržena na základě souboru analýz, které byly zpracovány v praktické části práce.V teoretické části byla zpracována literární rešerše k problematice a soubor definic a postupů, které jsou v práci použity.Abstract:
Bachelor's thesis prepares a marketing strategy project for entry of a new company into a local market. The goal is to design an appropriate strategy for The Heaven Barbers. The strategy is designed on the basis of a set of analyzes, which were elaborated in the practical part of the thesis. In the theoretical part, a literary research was elaborated on the issue and a set of definitions and procedures …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. David Kosina
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ABSOLONOVÁ, Alena. Projekt marketingové strategie pro vstup nového podniku na lokální trh. Olomouc, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY OLOMOUC
Faculty of ArtsBachelor programme / odbor:
Human Studies / Sociology - Applied Economic Studies
Práce na příbuzné téma
-
Získání a rozšíření klientely na základě efektu WOM a eWOM u hotelu Endemit
Monika Dobiášová -
Projekt společenské odpovědnosti a její marketingové komunikace ve společnosti ETA a.s.
Renata Czyžová -
Návrh a optimalizace PPC kampaní pro Exit Room Zlín v programech Sklik a Google Ads
Michal Kolesár -
Projekt rozšíření klientely vytvářením zážitků s využitím efektů WOM a eWOM ve společnosti CTR Albertov a.s.
Aneta Dúbková -
Projekt modernizace oddělení anesteziologie, resuscitace a intenzivní medicíny KNTB, a.s.
Kamila Manová -
Projekt zavedení prvků CRM systému ve společnosti GE Money Auto, a. s. a GE Money Multiservis, a. s.
Petra STRAKOVÁ -
Projekt zlepšení procesu příjmu a adaptace pracovníků ve vybrané firmě
Kristýna Schulzová -
Projekt zvýšení motivace prodejních a servisních týmů v call centru společnosti Komerční banka, a.s.
Filip Grünwald
Názov
Vložil
Vložené
Práva