Tomáš Fiala

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu vybrané společnosti

Analysis of the Marketing Mix in the Selected Company
Abstract:
Cílem této bakalářské práce je vyhodnotit současný stav využití marketingového mixu ve vybrané společnosti, poukázat na případné nedostatky a následně navrhnout možná zlepšení, která by podniku pomohla překonat konkurenci a upevnila jeho pozici na trhu. Celá práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se skládá z literární rešerše, která je zaměřena na řešenou problematiku …more
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to evaluate the current state of use of the marketing mix in a selected company, point out any shortcomings and then suggest possible improvements that would help the company to overcome competitors and strengthen its position in the market. The whole work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part consists of a literature search, which is …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 5. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Fiala, Tomáš. Analýza marketingového mixu vybrané společnosti. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe