Bc. Denis Madunický

Bakalářská práce

Marketingový mix vybrané společnosti

Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketingový mix vybrané společnosti je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení návrhů a doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část bude pojednávat o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisovat jeho jednotlivé nástroje. Praktická část bude zaměřena na zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti pomocí sekundárního a primárního …více
Abstract:
The aim of the bachelor thesis Marketing mix of the selected company is to analyse the current state of the marketing mix of the selected company and to make suggestions and recommendations for its improvement. The theoretical part will discuss the individual concepts of the marketing mix and describe its individual tools. The practical part will focus on the evaluation of the marketing mix of the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/swgcv/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
  • Vedoucí: Ing. Lucie Reczková
  • Oponent: Ing. Bohdana Kawková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management