Marketingový mix vybrané společnosti – Bc. Denis Madunický
Bc. Denis Madunický
Bakalářská práce
Marketingový mix vybrané společnosti
Marketing mix of the selected company
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketingový mix vybrané společnosti je analýza současného stavu marketingového mixu vybraného podniku a sestavení návrhů a doporučení pro jeho zlepšení. Teoretická část bude pojednávat o jednotlivých koncepcích marketingového mixu a popisovat jeho jednotlivé nástroje. Praktická část bude zaměřena na zhodnocení marketingového mixu vybrané společnosti pomocí sekundárního a primárního …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis Marketing mix of the selected company is to analyse the current state of the marketing mix of the selected company and to make suggestions and recommendations for its improvement. The theoretical part will discuss the individual concepts of the marketing mix and describe its individual tools. The practical part will focus on the evaluation of the marketing mix of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 6. 2024
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/swgcv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 8. 2024
- Vedoucí: Ing. Lucie Reczková
- Oponent: Ing. Bohdana Kawková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace značky Feratt fashion s.r.o.
Tomáš Foldyna -
Marketingová komunikace společnosti Středisko vzdělávání s.r.o.
Zuzana Kubáčová -
Marketingová komunikace společnosti MODUS, spol. s. r. o.
Nikola Jedličková -
Marketingová komunikace společnosti RP Climbing s.r.o.
Tomáš Látal -
Marketingová komunikace společnosti Woxo s.r.o.
Damián Sosna -
Marketingová komunikace společnosti Víno&Destiláty s.r.o.
Natálie Faltýnková -
Marketingová komunikace v maloobchodní jednotce New Yorker, s. r. o.
Michal Vašíček -
Optimalizace online marketingové komunikace společnosti Bass Portal s.r.o.
Nikola Fránová