Bc. Petr Horáček, DiS.

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"

The marketing Communication Mix of the Selected Company Project study "Evolution"
Anotace:
Tato bakalářská práce je ve své teoretické části zaměřena na reklamu jako část marketingového komunikačního mixu. V praktické části je tato problematika převedena do konkrétního projektu. Tímto projektem je vytvoření audiovizuálního díla, reklamního spotu s názvem Evoluce pro Vysokou školu finanční a správní o.p.s. a návrh jeho začlenění do stávajícího marketingového komunikačního mixu školy.
Abstract:
This thesis focuses in its theoretical part on advertising as a part of marketing communication mix. In the practical part of the thesis this theme is converted into a concrete project. This project represents creation of an audiovisual work, the advertising spot called Evolution for Vysoka skola financni a spravni o.p.s. and suggestions of its integration into a current marketing communication mix …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní