Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce" – Bc. Petr Horáček, DiS.
Bc. Petr Horáček, DiS.
Bakalářská práce
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
The marketing Communication Mix of the Selected Company Project study "Evolution"
Anotace:
Tato bakalářská práce je ve své teoretické části zaměřena na reklamu jako část marketingového komunikačního mixu. V praktické části je tato problematika převedena do konkrétního projektu. Tímto projektem je vytvoření audiovizuálního díla, reklamního spotu s názvem Evoluce pro Vysokou školu finanční a správní o.p.s. a návrh jeho začlenění do stávajícího marketingového komunikačního mixu školy.Abstract:
This thesis focuses in its theoretical part on advertising as a part of marketing communication mix. In the practical part of the thesis this theme is converted into a concrete project. This project represents creation of an audiovisual work, the advertising spot called Evolution for Vysoka skola financni a spravni o.p.s. and suggestions of its integration into a current marketing communication mix …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hpoml/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v EU projektech ve školství
Jana Vodáková -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba -
Inovace marketingové komunikace základní školy
Pavla Ronovská -
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Ivana Houfková -
Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Radim Keňo -
Marketingová komunikace Základní školy Pecka
Ondřej Kodym -
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Jan Bednář -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy