Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce" – Bc. Petr Horáček, DiS.
Bc. Petr Horáček, DiS.
Bachelor's thesis
Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"
The marketing Communication Mix of the Selected Company Project study "Evolution"
Abstract:
Tato bakalářská práce je ve své teoretické části zaměřena na reklamu jako část marketingového komunikačního mixu. V praktické části je tato problematika převedena do konkrétního projektu. Tímto projektem je vytvoření audiovizuálního díla, reklamního spotu s názvem Evoluce pro Vysokou školu finanční a správní o.p.s. a návrh jeho začlenění do stávajícího marketingového komunikačního mixu školy.Abstract:
This thesis focuses in its theoretical part on advertising as a part of marketing communication mix. In the practical part of the thesis this theme is converted into a concrete project. This project represents creation of an audiovisual work, the advertising spot called Evolution for Vysoka skola financni a spravni o.p.s. and suggestions of its integration into a current marketing communication mix …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/hpoml/
Thesis defence
- Date of defence: 8. 6. 2015
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HORÁČEK, Petr. \textit{Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie ''Evoluce''}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2015. Available from: https://theses.cz/id/nkvwfx/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace v EU projektech ve školství
Jana Vodáková -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba -
Inovace marketingové komunikace základní školy
Pavla Ronovská -
Marketingová komunikace inovační činnosti základní školy
Ivana Houfková -
Marketingová komunikace ve vybrané střední odborné škole z pohledu žáků
Radim Keňo -
Marketingová komunikace Základní školy Pecka
Ondřej Kodym -
Marketingová komunikace alternativní výuky na základních školách
Jan Bednář -
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy