Bc. Petr Horáček, DiS.

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku – Projektová (analytická) studie "Evoluce"

The marketing Communication Mix of the Selected Company Project study "Evolution"
Abstract:
Tato bakalářská práce je ve své teoretické části zaměřena na reklamu jako část marketingového komunikačního mixu. V praktické části je tato problematika převedena do konkrétního projektu. Tímto projektem je vytvoření audiovizuálního díla, reklamního spotu s názvem Evoluce pro Vysokou školu finanční a správní o.p.s. a návrh jeho začlenění do stávajícího marketingového komunikačního mixu školy.
Abstract:
This thesis focuses in its theoretical part on advertising as a part of marketing communication mix. In the practical part of the thesis this theme is converted into a concrete project. This project represents creation of an audiovisual work, the advertising spot called Evolution for Vysoka skola financni a spravni o.p.s. and suggestions of its integration into a current marketing communication mix …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 8. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní