Rozvoj paměti a pozornosti žáků se specifickou poruchou učení v mladším školním věku – Petra HRBÁČKOVÁ, DiS.
Petra HRBÁČKOVÁ, DiS.
Diplomová práce
Rozvoj paměti a pozornosti žáků se specifickou poruchou učení v mladším školním věku
Development of memory and attention of pupils with specific learning disabilities at a younger school age
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou stimulace kognitivních funkcí, zejména pak paměti a pozornosti, u žáků se specifickou poruchou učení. Teoretická část je zpracována do jednotlivých kapitol, ve kterých jsou definovány základní pojmy. Především se jedná o pojmy jako jsou paměť, pozornost a možnosti jejich stimulace prostřednictvím intervence. Dále se práce věnuje významu žáka se specifickou poruchou …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of stimulation of cognitive functions, especially memory and attention, of pupils with specific learning disabilities. The theoretical part is elaborated into individual chapters, in which the basic concepts are defined. Above all, these are concepts such as memory, attention, and the possibility of stimulating them through intervention. Furthermore, the work …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 8. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Michal Vostrý, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HRBÁČKOVÁ, Petra. \textit{Rozvoj paměti a pozornosti žáků se specifickou poruchou učení v mladším školním věku}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nkwkiy/.
Jak správně citovat práci
HRBÁČKOVÁ, Petra. Rozvoj paměti a pozornosti žáků se specifickou poruchou učení v mladším školním věku. Ústí nad Labem, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Efekt intenzivní tanečně-pohybové intervence na kognitivní funkce zdravých seniorů a pacientů s mírnou kognitivní poruchou
Sylvie Kropáčová -
Ergoterapeutická intervence u Alzheimerovy choroby s využitím moderních technologií s ohledem na kognitivní funkce
Jiří KOLÁŘ -
Ergoterapeutická intervence u Alzheimerovy choroby s využitím moderních technologií s ohledem na kognitivní funkce
Linda ŠTÍPKOVÁ -
Ergoterapeutická intervence kognitivních funkcí u pacientů s lékovou závislostí
Michaela BULÍNOVÁ -
Vliv ergoterapeutické intervence na zlepšení kognitivních funkcí u pacientů po covid-19
Marie MIOVSKÁ -
Rozvoj kognitivních funkcí žáků základní školy prostřednictvím intervence Instrumentálního obohacování Reuvena Feuersteina
Josef Suchánek -
Vliv informačních technologií na kognitivní funkce u seniorů
Adéla Kynclová -
Biblioterapeutická intervence u žáků s SPU v kontextu kognitivních funkcí
Romana ZONOVÁ