Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole – Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
Mgr. Jaroslava Jelínková, Ph.D.
Disertační práce
Ochota studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole
The Student's Willingness to Communicate in English Teaching at a University
Anotace:
Předkládaná disertační práce se zabývá ochotou studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka na vysoké škole. Ochota studentů komunikovat ve výuce je konstrukt, který měří ochotu studentů podílet se na výukové komunikaci prostřednictvím čtyř řečových dovedností (čtení, psaní, poslech a mluvení). Cílem práce bylo popsat míru ochoty studentů komunikovat ve výuce anglického jazyka a faktory, které mohou …víceAbstract:
The presented dissertation deals with the willingness of students to communicate in the teaching of the English language at a university. Students' willingness to communicate in teaching is a construct that measures students' willingness to participate in communication in teaching through four language skills (reading, writing, listening, and speaking). The aim of the thesis was to describe the level …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2022
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/hnota/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
- Vedoucí: doc. Mgr. et Mgr. Kateřina Vlčková, Ph.D.
- Oponent: doc. PhDr. Mgr. Simona Koryčánková, Ph.D., prof. PhDr. Gabriela Lojová, PhD.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaDoktorský studijní program / obor:
Didaktika cizího jazyka / Didaktika cizího jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Ochota studentů komunikovat v anglickém jazyce: Efekt moci ve třídě
Daniel VOJTEK -
Ochota studentů komunikovat v anglickém jazyce: Korekce chyb
Anastasiia YERMAKOVA -
Ochota žáků komunikovat ve výuce Anglického jazyka na střední škole
Lukáš HERIAN -
Willingness to Communicate and Teacher Behaviour
Tereza Raková -
How Drama Affects Foreign Language Anxiety and Peer Relationships in The EFL Classroom
Victoria Applegate Spaulding -
Foreign Language Anxiety and Its Specifics in Different Age Groups
Simona Korábová -
Foreign Language Anxiety Outside of the School Environment
Michaela Jansová -
Foreign Language Anxiety Among Students of English and Literature and the Effect of Synchronous Classes
Kristýna Navrátilová