Bc. Lucie GAJDOVÁ

Bachelor's thesis

Asociální chování pubescentů a adolescentů a možnost přenosu chování z rodičů a sourozenců

Antisocial behavior pubescents and adolescents and the possibility of transmission of behavior from parents and siblings
Anotácia:
Cílem mé bakalářské práce bylo odhalení příčin asociálního chování, možnost přenosu z rodičů a sourozenců a nastínit možnosti prevence predelikventního a delikventního chování. Výzkumem byly potvrzeny vytyčené problémy, že základní příčinou asociálního chování pubescentů, adolescentů a přenosu tohoto chování z rodičů a sourozenců spočívá ve funkčnosti rodiny.
Abstract:
The goal of my thesis was to reveal the causes of antisocial behavior, the possibility of transmission of the parents and siblings and to outline options to prevent predeliquent and delinquent behavior. The research confirmed identified problems about the facts that the basic causes of antisocial behavior of adolescents and the transfer of behavior from parents and siblings are connected with the functionality …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2009
Zverejniť od: 23. 4. 2009
Identifikátor: 1015795

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2009
  • Vedúci: PhDr. Antonín Olejníček

Citační záznam

Jak správně citovat práci

GAJDOVÁ, Lucie. Asociální chování pubescentů a adolescentů a možnost přenosu chování z rodičů a sourozenců. Brno, 2009. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 23. 04. 2009

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 23. 4. 2009 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / odbor:
Specialization in pedagogy / Social pedagogy