Význam hraček a didaktických pomůcek v předškolním věku – Dominika TOMAŠTÍKOVÁ
Dominika TOMAŠTÍKOVÁ
Bakalářská práce
Význam hraček a didaktických pomůcek v předškolním věku
Importance of toys and didactic aids during preschool age
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl shrnout informace o hračkách a didaktických pomůckách a poukázat na jejich význam při výchově a vzdělávání dětí v předškolním věku. Práce je koncipována do dvou části - teoretické a empirické. Teoretická část popisuje předškolní vzdělávaní a jeho účastníky, dítě předškolního věku, hru a zejména hračku. V empirické části je cílem zjistit, jaké kritéria učitelé preferují …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to summarize information about toys and didactic aids and to point out their importance in education of preschool children. The thesis is composed of two parts-theoretical and empirical. The theoretical part describes preschool education and its participants, preschool child, game and especially toys. The aim of the empirical part is to find out what criteria prefer the teachers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Alena Srbená, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TOMAŠTÍKOVÁ, Dominika. Význam hraček a didaktických pomůcek v předškolním věku. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství pro mateřské školy
Práce na příbuzné téma
-
Vplyv hudby na vzdelávanie rómskych detí predškolského veku zo znevýhodnených skupín
Mária Ličková -
Didaktické strategie učitelů preferované v povinném předškolním vzdělávání
Nikola Zakopalová -
Využití didaktické pomůcky Klokanův kufr v předškolním vzdělávání
Michaela KOCOVÁ -
Využití didaktické pomůcky "Hravé kostky" k rozvoji matematického myšlení v předškolním vzdělávání
Kateřina ANDRÁŠOVÁ -
Předškolní vzdělávání jedinců s poruchami autistického spektra
Božena Formanová -
Hudebně pohybové činnosti a jejich využití pro předškolní vzdělávání
Martina NOVOTNÁ -
Literární text a jeho didaktické využití v předškolním vzdělávání
Barbora PŘIBYLOVÁ -
Hra je hra je hra
Bára Purmová
Název
Vložil
Vloženo
Práva