Aktuální pohled na školní zralost a připravenost – Terezie WOLFOVÁ
Terezie WOLFOVÁ
Master's thesis
Aktuální pohled na školní zralost a připravenost
The current view of school maturity and readiness
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na školní zralost a školní připravenost ke vstupu do 1. ročníku základní školy, tedy zahájení povinné školní docházky. Výzkumným cílem této práce bylo zjistit, jak se mění školní zralost a připravenost v průběhu předškolního věku v mateřské škole, v období zápisu do 1. ročníku a po nástupu do 1. ročníku základní školy. V teoretické části jsem se zaměřila na pojmy školní …moreAbstract:
The diploma thesis focuses on school ripeness and school readiness to enter the 1st class of primary school, i.e.the start of compulsory schooling. The research goal this diploma thesis was to find out how school ripeness and school readiness changes during preschool age in kindergarten, during the period of enrollment in the 1st class and after entering the 1st class of primary school. In the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 3. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 15. 5. 2023
- Supervisor: doc. PhDr. Radana Metelková Svobodová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
WOLFOVÁ, Terezie. Aktuální pohled na školní zralost a připravenost. Ostrava, 2023. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Školská poradenská zařízení ve Finsku
Kristýna MARTINCOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení s pedagogy základních škol
Kateřina NOVÁKOVÁ -
Pracovníci školského poradenského zařízení jako osoby se zdravotním znevýhodněním
David PHAM -
Syndrom vyhoření u pracovníků školského poradenského zařízení
Dominika ČERNÁ -
Práce speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení
Monika VITÁSKOVÁ -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Pozice speciálního pedagoga ve školském poradenském zařízení ve vztahu k inkluzi
Kristýna RYKROVÁ -
Analýza poradenských a metodických činností školských poradenských zařízení ve vztahu k učitelům základních škol
Michaela KISIELOVÁ