Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu – Olena Besarab
Olena Besarab
Master's thesis
Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v asijsko-pacifickém a severoamerickém regionu
The Business Development Strategy for EYELEVEL in Asia-Pacific and North American region
Abstract:
Diplomová práce analyzuje příležitosti pro rozšíření spolupráce společnosti EYELEVEL a VF Corporation na severoamerickém a asijsko-pacifickém regionu a navrhuje způsob zahájení tohoto rozvoje. Použitými výzkumnými metodami jsou analýza, komparace a osobní konzultace s pracovníky společnosti. V první kapitole práce je představena teoretická a praktická charakteristika společnosti EYELEVEL a je zde vymezené …moreAbstract:
This diploma thesis analyzes the opportunities for developing the existing cooperation between EYELEVEL and VF Corporation in the North American and Asia-Pacific regions and suggests a way to start this development. The research methods used are analysis, comparison and personal consultations with the company's employees. The first chapter of the thesis presents the theoretical and practical characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 1. 2017
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/72781
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2018
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Soňa Gullová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BESARAB, Olena. \textit{Strategie rozšíření činnosti společnosti EYELEVEL v~asijsko-pacifickém a~severoamerickém regionu}. Online. Master's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2017. Available from: https://theses.cz/id/nl9oik/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/72781
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Řízení vztahů s B2B zákazníky ve vybraném podniku
Tereza Viková -
Úloha dodavatele při zefektivnění hodnototvorného procesu podniku v prostředí B2B
Martin Lenfeld -
Sdílený nákupní katalog položek B2B segmentu z pohledu marketingového mixu
Jan Jedlička -
Inovace věrnostního programu vybrané společnosti působící na trhu B2B
Andrea Nováková -
Implementace B2B marketingu v neziskové organizaci AIESEC
Kristýna Pavlová -
Glokalizace - hledání kombinací lokálních a globálních materiálů, technologie a přístupu v designu
Eva Klabalová