Jana Hanyšová

Diplomová práce

Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.

Anotace:
První kapitoly práce (teoretické) vysvětlují pojmy jako sportovní marketing, event marketing a partnerství ve sportu. Dále analyzují postoj lidí ke sportu a jejich životní styl. Diplomová práce samotná následně hodnotí dosavadní marketingové počínání společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (PIM) a veškerou marketingovou orientaci zaměřenou na zákazníky ? běžce, diváky a partnery. Poukazuje …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Michal Plešr

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/2721

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management