Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o. – Jana Hanyšová
Jana Hanyšová
Diplomová práce
Možnosti marketingové orientace Prague International Marathon, spol. s r.o.
Anotace:
První kapitoly práce (teoretické) vysvětlují pojmy jako sportovní marketing, event marketing a partnerství ve sportu. Dále analyzují postoj lidí ke sportu a jejich životní styl. Diplomová práce samotná následně hodnotí dosavadní marketingové počínání společnosti Prague International Marathon, spol. s r.o. (PIM) a veškerou marketingovou orientaci zaměřenou na zákazníky ? běžce, diváky a partnery. Poukazuje …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2007
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/2721
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2007
- Vedoucí: Jan Koudelka
- Oponent: Michal Plešr
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/2721
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Organizování sportovní akce dobrovolných hasičů
Petr Bajer -
Zákonitosti organizování sportovní charitativní akce
Tomáš Janoš -
Příprava a organizace sportovních akcí
Robin Hoblík -
Význam organizovaných sportovních akcí v cestovním ruchu pro rozvoj destinace
Vitaliy Burbo -
Model sponzoringového partnerství ve sportu
Matěj SURÁK -
Marketing sportovního klubu - AC Sparta Praha fotbal
Stanislav Šafránek