Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií. – Bc. Pavla KOZÁKOVÁ
Bc. Pavla KOZÁKOVÁ
Master's thesis
Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií.
The teaching of present tenses in English language using information technology.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá vhodným využitím a začleněním informačních technologií do výuky, konkrétně do výuky anglického jazyka na 2. stupni základní školy. Teoretická část se zaměřuje na metody výuky a formy motivace, které je vhodné používat ve výuce. Zmíněné metody výuky a formy motivace je vhodné správně kombinovat a různě obměňovat pro dosažení, co nejlepšího výsledku zájmu o vzdělávání u …moreAbstract:
This thesis deals with the appropriate use and integration of information technology into teaching, specifically in English language teaching at the 2nd stage of primary school. The theoretical part focuses on teaching methods and forms of motivation that should be used in teaching. It is advisable to correctly combine these methods of teaching and forms of motivation to achieve the best possible result …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2021
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Kateřina Kostolányová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KOZÁKOVÁ, Pavla. \textit{Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií.}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2021. Available from: https://theses.cz/id/nloflh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KOZÁKOVÁ, Pavla. Výuka přítomných časů v jazyce anglickém s využitím informačních technologií.. Ostrava, 2021. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Lower Secondary Schools / 2k-ict-ict
Theses on a related topic
-
Profil časopisu Journal of Research in Music Education v letech 2010, 2012, 2013 a 2014
Jana TUNEGOVÁ -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Terénní výuka pro 2. stupeň základní školy na téma hodnocení ekologického stavu vodního toku
Petra Naňáková -
Výchova a vzdělávání dětí v mateřských školách a informační a komunikační technologie
Markéta Kašičková -
Vliv rodinného prostředí na úroveň vzdělání studenta z pohledu pedagogů střední školy informační technologie a sociální péče v Brně
Kamila CUPÁKOVÁ -
Informační technologie v životě žáků mladšího školního věku
Simona SCHUBERTOVÁ -
Analýza a využití ICT na středních školách se zaměřením na informační technologie
Tomáš Branžovský -
Informační technologie v hodinách českého jazyka a literatury na 2. stupni základních škol
Eva FENDRICHOVÁ