Možnosti využití prvků AAK u dětí v předškolním věku s vývojovými jazykovými poruchami – Barbora DEMLOVÁ
Barbora DEMLOVÁ
Bakalářská práce
Možnosti využití prvků AAK u dětí v předškolním věku s vývojovými jazykovými poruchami
Possibilities of using AAC elements for children in preschool age with developmental language disorders
Anotace:
ÚVOD: Využívání prvků alternativní a augmentativní komunikace (AAK) lze považovat za jeden z možných podpůrných přístupů/ intervencí u dětí s vývojovou jazykovou poruchou. Téma kvalifikační práce bylo autorkou zvoleno na základě zkušeností z praxí speciálněpeadagogického charakteru, kde se autorka setkala právě s pozitivním efektem na rozvoj komunikační schopnosti při využívání prvků AAK u dětí s NKS …víceAbstract:
INTRODUCTION: The use of elements of alternative and augmentative communication (AAC) can be considered as one of the possible support approaches/interventions for children with developmental language disorder. The topic of the qualification thesis was chosen by the author based on experience from practice of a special pedagogical nature, where the author encountered the positive effect of using elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEMLOVÁ, Barbora. \textit{Možnosti využití prvků AAK u dětí v předškolním věku s vývojovými jazykovými poruchami}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/nlpija/.
Jak správně citovat práci
DEMLOVÁ, Barbora. Možnosti využití prvků AAK u dětí v předškolním věku s vývojovými jazykovými poruchami. Olomouc, 2024. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika / Učitelství pro mateřské školy a speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Sociální komunikace u dětí s vadou řeči v předškolním a mladším školním věku
Blažková Blažková
Název
Vložil
Vloženo
Práva