Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky – Bc. Irena Bovijn
Bc. Irena Bovijn
Diplomová práce
Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky
Teaching of the thematic unity of man as an individual in the eight grade of primary school, based on the methods of experential pedagogy
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá specifiky metod používaných v zážitkové pedagogice a forem, které mohou být uplatňovány ve výuce občanské výuky. Jejím cílem je popsat jejich možné využití k dosažení očekávaných výstupů RVP pro ZŠ. Diplomová práce se dělí na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část je zaměřena na zážitkovou pedagogiku, psychický vývoj žáků v osmé třídě, osobnostní a sociální …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the specifics of methods used in experiential pedagogy and the forms that can be applied in the teaching of civic education. Its goal is to describe their possible use to achieve the expected output of RVP for primary schools. The diploma thesis is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part is focused on experiential pedagogy, psychological …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 12. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. ICLic. Michal Podzimek, Th.D, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BOVIJN, Irena. \textit{Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/nm778d/.
Jak správně citovat práci
Bovijn, Irena. Výuka tematického celku Člověk jako jedinec v občanské výchově v osmé třídě základní školy založená na metodách zážitkové pedagogiky. Liberec, 2022. diplomová práce (Mgr.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy a 2. stupeň základních škol / dějepis - základy společenských věd
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ -
Zážitková pedagogika v literární výchově na základní škole
Petra HUPPERTOVÁ -
Zážitková pedagogika v literární výchově na základní škole
Lucie KOSKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva