Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu – Jakub Zvoníček
Jakub Zvoníček
Bakalářská práce
Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu
Bussines Plan of Chosen Subject
Anotace:
Předložená práce je zaměřena na tvorbu podnikatelského plánu, který spočívá v založení společnosti Burger and Cofee (dále jen "B&C"), zabývající se gastronomickou činnosti. Výchozím bodem předloženého příspěvku je sestavení teoretické části, která se skládá z přehledu platné legislativy a shrnuje poznatky autorů, kteří se podnikatelskou činností odborně zabývají. V praktické části je podnikatelský …víceAbstract:
This thesis focuses on creation of a business plan which lies in founding a company Burger and Coffee (here in after referred to as B&C), which focuses on gastronomic activities. The starting point of this work is putting together the theoretical part, which consists of an overview of actual legislation and summarises findings of authors that are experts in the field. In the practical part, the business …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2019
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zvoníček, Jakub. Tvorba podnikatelského plánu vybraného subjektu. Uherské Hradiště, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta logistiky a krizového řízení
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta logistiky a krizového řízeníPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta logistiky a krizového řízeníBakalářský studijní program / obor:
Procesní inženýrství / Ovládání rizik
Práce na příbuzné téma
-
Analyza marketingového mixu vybrané společnosti
Marie Suchánková -
Strategická analýza vnějšího prostředí konkrétního podniku s využitím Porterova modelu pěti sil.
Markéta Albrechtová -
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Analýza lyžařského areálu jako podklad k rekonstrukci hotelu v lyžařském prostředí
Adam Klíma -
Strategická analýza a tvorba strategie
Markéta Žilková -
Analýza marketingových komunikačních nástrojů ve společnosti Hama s.r.o.
Tom Trepeš -
Porovnání podmínek podnikání v terciárním sektoru České republiky a v zahraničí
Jan Havič -
Využití externích pracovních sil a cizinců v podnikání
Tomáš Semrád