Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh – Ing. Samuel Chmurovič, B.Sc.
Ing. Samuel Chmurovič, B.Sc.
Master's thesis
Online marketing stratégia pre vstup firmy na zahraničný trh
Online marketing strategy for entering a foreign market
Abstract:
This thesis is dedicated to the online store with glasses and sunglasses, which currently operated on the Slovak market. The aim of this business is to enter the Czech market and this thesis analyzes, researches market and collects data in order to answer the question whether or not should the store enter the Czech market. The main topic of the work is online marketing. Part of the thesis is also the …viacAbstract:
Táto práca je venovaná internetovému obchodu s dioptrickými a slnečnými okuliarmi, ktorý aktuálne podniká na slovenskom trhu. Cieľom obchodu je vstup na český trh a v tejto práci boli vykonané analýzy, prieskum trhu a zber dát, z ktorých nám mala vzniknúť odpoveď na otázku, či je dobrý nápad expandovať na český trh. Hlavnou témou práce je online marketing. Súčasťou je aj návrh online marketingovej …viac
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 8. 2021
Identifikátor:
https://is.ambis.cz/th/ocslb/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 9. 2021
- Vedúci: Ing. Zuzana Boháčová
- Oponent: Ing. Alena Šafrová Drášilová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Master programme / odbor:
Economics and Management / Management
Práce na příbuzné téma
-
Segmentace trhu a výzkum chování zákazníků, jako předpoklad úspěšného umístění produktů konkrétního podnikatelského subjektu na trhu
Martin Tuček -
Marketing na vybraném trhu průmyslového zboží
Hana Sýkorová -
Analýza českého trhu vzdělávání v marketingu a návrh marketingové strategie pro vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu
Anna Nezvalová -
Uplatnění absolventů oboru Marketingová komunikace na trhu práce
Dominika Prokůpková -
Analýza trhu v oblasti CRM systémů v rámci aktuálních trendů z pohledu marketingu
Denisa Kortanová -
Analýza trhu z hlediska marketingu podniku
Jana Bachurová -
Online marketing on Japanese market.
Shotaro Fujino -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova