Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0 – David SOUKUP
David SOUKUP
Bachelor's thesis
Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0
Development of a new product or service and its testing - Web 3.0
Abstract:
Tato práce se zabývá vývojem společností Microsoft, Meta a Google a vstupem do rozhraní Web 3.0 a metaverse. Cílem této práce je zjistit a analyzovat, jak se světové společnosti Microsoft, Meta a Google připravují na vstup do rozhraní Web 3.0 a metaverse. V teoretické části své práce rozebírá historii internetu, aby došlo ke správnému pochopení vývoje daného tématu, dále vysvětluji pojmy metaverse …moreAbstract:
This thesis explores the evolution of Microsoft, Meta and Google and the entry into Web 3.0 and the metaverse. The aim of this thesis is to identify and analyse how the global companies Microsoft, Meta and Google are preparing to enter the Web 3.0 interface and metaverse. In the theoretical part of my thesis, I discuss the history of the Internet in order to have a proper understanding of the development …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2023
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Tomáš Sadílek, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOUKUP, David. Vývoj nového produktu či služby a jeho testování - Web 3.0. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Marketing Management / Marketingové řízení
Theses on a related topic
-
Umělá inteligence v kontextu módního průmyslu, případová studie uživatelské technologie
Klára Radiven -
Umělá inteligence v konceptu WMS a Industry 4.0
Cristian Petrachi -
Role a rizika užití umělé inteligence v rámci eGovernmentu
Martina Čekalová -
Využití nástrojů umělé inteligence pro tvorbu aplikací do průmyslových podniků
Šimon ŠOBR -
Technologické společnosti a jejich příprava na metaverse: případová studie
David SOUKUP -
NFT a NFT tržiště jako nástroje prodeje digitálního umění
Kristina Konkova -
Využití NFT v muzejním provozu
Anna Podsvetova -
Vliv NFTs na umělecký trh
Markéta Turečková