Ing. Karolína Muroňová

Bakalářská práce

Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře

Marketing activities project for new travel agency
Anotace:
Tato práce je projektem marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá vymezením obecných disponibilních marketingových aktivit, jako jsou např. PR, reklama, direct marketig, segmentace, SWOT analýza, CRM apod. Užití jmenovaných nástrojů je nezbytné pro řešení projektu. Dalším tématem diskutovaným v teoretické části je analýza trhu a konkurence, což je pro realizaci …více
Abstract:
This work is a project marketing activities for new travel agency. The theoretical part explains the available general marketing activities such as PR, advertising, direct marketig, segmentation, SWOT analysis, CRM, etc. The use of mentioned tools is necessary for the project. Another topic discussed in the theoretical part is to analyze the market and competition, which is crucial for the project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Marek Matějka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní