Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře – Ing. Karolína Muroňová
Ing. Karolína Muroňová
Bakalářská práce
Projekt marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře
Marketing activities project for new travel agency
Anotace:
Tato práce je projektem marketingových aktivit nově vznikající cestovní kanceláře. Teoretická část se zabývá vymezením obecných disponibilních marketingových aktivit, jako jsou např. PR, reklama, direct marketig, segmentace, SWOT analýza, CRM apod. Užití jmenovaných nástrojů je nezbytné pro řešení projektu. Dalším tématem diskutovaným v teoretické části je analýza trhu a konkurence, což je pro realizaci …víceAbstract:
This work is a project marketing activities for new travel agency. The theoretical part explains the available general marketing activities such as PR, advertising, direct marketig, segmentation, SWOT analysis, CRM, etc. The use of mentioned tools is necessary for the project. Another topic discussed in the theoretical part is to analyze the market and competition, which is crucial for the project …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2010
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u608v/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 21. 6. 2010
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Marek Matějka
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
Natálie Bartáková -
Marketingové aktivity cestovního ruchu Karlovarského kraje v kontextu snížení sezónních disparit
Richard Dufek -
Marketingové aktivity cestovní agentury
Dagmar Ferová -
Marketingové aktivity cestovního ruchu ve Středočeském a Pardubickém kraji z pohledu domácího cestovního ruchu
Josef Hégr -
Marketingové aktivity vybraného střediska cestovního ruchu (na příkladě Českého Krumlova)
Anna Holíková -
Projekt vybrané marketingové komunikační aktivity
Darya Shobonova -
E-Marketing destinace cestovního ruchu - strategie, aktivity, monitoring
Martina Lžičařová -
Marketingové aktivity vybrané destinace v České republice
Tomáš STŘELEČEK