Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace – Bc. Katja Deskovska
Bc. Katja Deskovska
Diplomová práce
Mezinárodní veletrhy jako součást marketingové komunikace
International fairs as a part of marketing communication
Anotace:
Tématem této diplomové práce je problematika mezinárodních veletrhů, jejich význam a vliv v marketingové komunikaci. Klade si za cíl posoudit veletrh jako nástroj propagace a setkávání mezinárodních vystavovatelů a návštěvníků na jednom místě. První část je zaměřena na problematiku současného mezinárodního veletržního trhu, vysvětlení významu mezinárodních veletrhů a jeho silných stránek, dále pak …víceAbstract:
The summary of this thesis, is for the situation of international trade fairs, their importance and influence in marketing communications. It aims to assess the fair as a tool to promote a meeting of international exhibitors and visitors at same place. The first part is focused on the problem of contemporary international trade fair market, explaining the importance of international trade fairs and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ku6cz/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Veletrhy a výstavy v ČR - stále dominantní postavení Brna?
Martin Hejmalíček -
Veletrhy jako marketingová komunikace vybrané firmy
Anna Suchardová -
Výstavy a veletrhy jako součást marketingových komunikací se zaměřením na trh B2B
Lucie ZAKI -
Social media as a part of PR for small and medium businesses: how to survive and succeed
Anna Isakova -
Competitiveness of small and medium sized enterprises in China
Xie Xie -
The Medium is the message
Areen AlDmour -
Multifrequency observations of radio galaxies and their interaction with the intergalactic medium
Romana Grossová -
E-marketing in small and medium businesses
Dariia Kavanda