Estetická výchova jako jeden z prostředků osobnostní a sociální výchovy v gymnaziálním vzdělávání – Bc. et Bc. Petra Baštářová
Bc. et Bc. Petra Baštářová
Master's thesis
Estetická výchova jako jeden z prostředků osobnostní a sociální výchovy v gymnaziálním vzdělávání
Aesthetic education like one of instruments of personal and social education in gymnasial education
Anotácia:
Zdrojem inspirace pro metody osobnostní a sociální výchovy mohou být další pedagogické systémy. Tato práce se pokouší zjistit, zda jedním z těchto zdrojů může být estetická výchova. Tedy pokouší se odpovědět na otázku: Může být estetická výchova používána jako prostředek osobnostní a sociální výchovy, tak jak ji definuje rámcový vzdělávací program pro gymnázia? A pokud ano, v čem je její přínos a v …viacAbstract:
As a source of inspiration for methods of personal and social education we can use other pedagogigal systems. The purpose of this thesis is to find out if is possible to use aesthetic education as a one of these sources and also tries to answer a question: Can be aesthetical education used as a method of personal and social education which is defined by general education programme for grammar school …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ebpi5/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2010
- Vedúci: Mgr. Karla Brücknerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / odbor:
Teacher Training for Secondary Schools / Upper Secondary School Teacher Training in Estetic Education
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Průřezové téma Člověk a životní prostředí a jeho aplikace ve výuce odborných předmětů na středních odborných školách
Ivo Pardus -
Průřezové téma Člověk a životní prostředí a jeho aplikace ve výuce odborných předmětů na středních odborných školách
Jiří Březina