Kateřina FRÜHAUFOVÁ

Bakalářská práce

Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.

Concept and visual style of the shop with interactive products and it's presentation.
Anotace:
Internetový obchod jehož základem je aplikace, ve které si zákazník vytvoří vlastní motiv potisku zvolené komodity. Management, strategie, design projektu.
Abstract:
E-shop based on application where customer can create his own design of the commodity. Management, strategy and design of whole project.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
  • Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš

Citační záznam

Jak správně citovat práci

FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designu

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta umění a designu

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design