Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace. – Kateřina FRÜHAUFOVÁ
Kateřina FRÜHAUFOVÁ
Bakalářská práce
Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.
Concept and visual style of the shop with interactive products and it's presentation.
Anotace:
Internetový obchod jehož základem je aplikace, ve které si zákazník vytvoří vlastní motiv potisku zvolené komodity. Management, strategie, design projektu.Abstract:
E-shop based on application where customer can create his own design of the commodity. Management, strategy and design of whole project.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2011
- Vedoucí: ak.malíř Pavel Beneš
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. \textit{Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta umění a designu. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/nn6p4n/.
Jak správně citovat práci
FRÜHAUFOVÁ, Kateřina. Koncept a vizuální styl obchodu s interaktivními výrobky a jeho prezentace.. Ústí nad Labem, 2011. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 27. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafický design
Práce na příbuzné téma
-
Pronajímatelný internetový obchod a jeho vizuální styl
Martin Dolenský -
Webdesign - zásady tvorby a aplikace v praxi
Jan Švarc -
Internetová komerce - zákaznicky orientovaný webdesign
Miroslav HEROLD -
Marketingový mix internetového obchodu na různých zahraničních trzích
Andrea Kramecová