Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet – Monika Baldrianová, MBA
Monika Baldrianová, MBA
Bachelor's thesis
Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na využití gamifikace při výuce cizích jazyků u internetové platformy Quizlet a její vliv na spokojenost studentů. Platforma Quizlet je primárně určena k výuce cizích jazyků. Stručně charakterizuje základní koncept aplikace a představuje jednotlivé funkcionality a moduly. Cílem práce je podpořit teoretické koncepty platformy Quizlet a její výhody a rizika při výuce anglického …moreAbstract:
The bachelor's thesis focuses on the utilization of gamification in teaching foreign languages on the internet platform Quizlet and its impact on student satisfaction. The Quizlet platform is primarily intended for teaching foreign languages. It briefly characterizes the basic concept of the application and presents individual functionalities and modules. The aim of the thesis is to support the theoretical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2024
Identifier:
https://is.ambis.cz/th/d2yrs/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 5. 2024
- Supervisor: PhDr. Ivana Shánilová, Ph.D.
- Reader: doc. Mgr. Ing. Katarína Krpálková Krelová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BALDRIANOVÁ, Monika. \textit{Význam gamifikace ve vzdělávání cizích jazyků pomocí platformy Quizlet}. Online. Bachelor's thesis. Praha: The College of Regional Development and Banking Institute - AMBIS, a.s. 2024. Available from: https://theses.cz/id/nnasi6/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: AMBIS vysoká škola, a.s.AMBIS University
Bachelor programme / field:
Andragogy / Andragogy
Theses on a related topic
-
Gamification and Student Motivation in English Learning
Andrea Poláčková -
Linguistic Analysis of Constructed Languages: A Comparison between Natural and Constructed Languages
Martin ČERNÝ -
Understanding motivation of Czech high school and university students to learn the English and French languages
Marie CSEVÁROVÁ -
The Linguistic relativity hypothesis: Comparison of English, Czech and Slovak languages
Anna Sopková -
Využití ArcGIS Survey123 v projektové výuce zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Vlastimil Novák -
Externalities and corruption: survey experiment
Artem Bolotov -
Důvěra pacientů: Survey experiment
Kateřina Langerová -
A Survey of Concepts in Forensic-Ready Software Systems Development
Daniel Puchala