Postoje učitelů k asistentům pedagoga a jejich vliv na vzájemnou spolupráci – Nikola ŽÁRSKÁ
Nikola ŽÁRSKÁ
Master's thesis
Postoje učitelů k asistentům pedagoga a jejich vliv na vzájemnou spolupráci
Attitudes of Teachers to Pedagogical Asisstents and their influence on mutual cooperation
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá postoji učitelů 1. stupně základních škol k asistentům pedagoga a jejich vlivem na podobu vzájemné spolupráce. Je rozdělena do pěti na sebe navazujících kapitol. Teoretická část se věnuje inkluzivnímu pojetí základního vzdělávání a realizaci inkluzivního vzdělávání ve školách. Zaměřuje se také na učitelskou profesi a pozici asistenta pedagoga. V neposlední řadě se zaměřuje …viacAbstract:
This thesis deals with attitudes of teachers to pedagogical asisstents and their influence on mutual cooperation. The thesis is divided into five bakc-to-back chapters. The theoretical part deals with inclusive concept of basic education and realization of inclusive education in schools. It also focuses on teaching profession and position of pedagogical asisstent. Last but not least, it focuses on …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 12. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Alexandra Tomášová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŽÁRSKÁ, Nikola. Postoje učitelů k asistentům pedagoga a jejich vliv na vzájemnou spolupráci. Ostrava, 2018. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání na základní škole
Kateřina Grycová -
Asistent pedagoga na SŠ
Lenka ZÁRUBOVÁ -
Asistent pedagoga jako nástroj inkluzivního modelu vzdělávání
Andrea Knytlová -
Inkluzivní vzdělávání na základní škole z pohledu asistentů pedagoga
Kristýna Žilková -
Asistent pedagoga v inkluzi u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na základní a střední škole
Kamila Matuchová -
Asistent pedagoga a jeho význam v inkluzivním procesu
Darek Nedbal -
Sociální pedagog jako asistent pedagoga na základní škole
Daniel ZAHRADNÍK -
Asistent pedagoga v procesu inkluzivního vzdělávání
Jitka Štěpánková