Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc – Bc. Eva Bělocká, DiS.
Bc. Eva Bělocká, DiS.
Master's thesis
Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
Communication Strategy of CARITAS - College of Social Work Olomouc
Abstract:
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie a komunikačního plánu pro CARITAS Vyšší odbornou školu sociální Olomouc. Teoretická část se zabývá specifiky marketingové komunikace v oblasti terciárního vzdělávání a teoretickým postupem pro návrh strategie. V praktické části jsou analýzy a výzkum, ze kterých vychází konkrétní návrh v projektové části práce.Abstract:
The subject of this thesis is the communication and marketing strategy suggestion for CARITAS College of Social Work Olomouc. The theoretical part defines the specifics of marketing communication in tertiary education and shows the steps to design communica-tion and marketing strategy. In the practical part there are the analysis and research which are the basis for the proposal in project part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Martina Juříková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BĚLOCKÁ, Eva. \textit{Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2014. Available from: https://theses.cz/id/nnbq7t/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Bělocká, Eva. Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Šimon Kuncl -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Jana Jochmanová -
Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Srovnání marketingové komunikace soukromých vysokých škol, vytvoření vlastního propagačního videa VŠFS
Přemysl Dvořák -
Mediovaná komunikace na vysokoškolské katedře
Tomáš Vodička -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova