Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc – Bc. Eva Bělocká, DiS.
Bc. Eva Bělocká, DiS.
Diplomová práce
Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc
Communication Strategy of CARITAS - College of Social Work Olomouc
Anotace:
Předmětem diplomové práce je návrh komunikační strategie a komunikačního plánu pro CARITAS Vyšší odbornou školu sociální Olomouc. Teoretická část se zabývá specifiky marketingové komunikace v oblasti terciárního vzdělávání a teoretickým postupem pro návrh strategie. V praktické části jsou analýzy a výzkum, ze kterých vychází konkrétní návrh v projektové části práce.Abstract:
The subject of this thesis is the communication and marketing strategy suggestion for CARITAS College of Social Work Olomouc. The theoretical part defines the specifics of marketing communication in tertiary education and shows the steps to design communica-tion and marketing strategy. In the practical part there are the analysis and research which are the basis for the proposal in project part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2014
Zveřejnit od: 18. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bělocká, Eva. Komunikační strategie CARITAS - Vyšší odborné školy sociální Olomouc. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh digitální marketingové strategie pro Českou triatlonovou asociaci
Šimon Kuncl -
Strategie marketingové komunikace akciové společnosti (marketing služeb-trh práce)
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Marketingová komunikace Impakt Festivalu 2012
Jana Jochmanová -
Marketingové komunikace v pracovní a personální agentuře
Alexandra BYRTUSOVÁ -
Marketingová komunikace vybrané vysoké školy
Bára Ostřížková -
Srovnání marketingové komunikace soukromých vysokých škol, vytvoření vlastního propagačního videa VŠFS
Přemysl Dvořák -
Mediovaná komunikace na vysokoškolské katedře
Tomáš Vodička -
Zkvalitnění vzdělávání dospělých na soukromé střední škole TRIVIS - Střední škola veřejnoprávní a Vyšší odborná škola prevence kriminality a krizového řízení Praha, s.r.o.
Pavla Zwanzgerova