Michaela Zlámalová
Diplomová práce
Repositioning značky Scholl
Repositioning the Scholl Brand
Anotace:
Předkládaná práce se zaměřuje na problematiku repositioningu, neboli změny pozice značky. Nejdříve popisuje teoretické přístupy a v praktické části analyzuje repositioning značky prémiové obuvi Scholl. Cílem diplomové práce je vyhodnotit průběžné výsledky repositioningových aktivit značky Scholl, porovnat je s cíli stanovenými pro změnu pozice této značky, a na základě toho formulovat doporučení pro …víceAbstract:
This thesis reports on brand repositioning, i.e. changing a position of a brand. The theoretical approaches are described in the first part, the second one focuses on an analysis of the Scholl brand repositioning. This brand offers shoes of a supreme quality and design. The main goal of this paper is to evaluate the continous results of the repositioning activities accomplished since 2009, compare …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2010
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/25309
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2011
- Vedoucí: Milan Postler
- Oponent: Jiří Mikeš
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/25309
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Rebranding and Marketing Communication
Yuru Shi -
Strategický re-branding a repositioning brokerjet Česká spořitelna
Kamila Voldřichová -
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
Anastasiia Savicheva -
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
Anastasiia Nasanovich -
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
Veronika Šupová -
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
Paras Tanwar -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev